مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:452022-01-08سياسي

استکبار با جنگ تلفیقی اقتصادی و روانی به دنبال تفرقه است


دبیر کنگره شهدای ستاد یادواره ملی شهدای استان اردبیل گفت: استکبار جهانی با جنگ تلفیقی اقتصادی و روانی در کنار شکستن روحیه ملت، به دنبال تفرقه و نفاق در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلام عسگر کریمیان ظهر شنبه در یادواره شهدای معلم تربیت بدنی و سلامت در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار کرد: دشمنان بعد از ناکامی در جنگ رو در رو و همچنین هجمه های فرهنگی و تبلیغی مختلف در شرایط کنونی به جنگ ترکیبی و تلفیقی اقتصادی و روانی روی آوردند تا ملت ایران را خسته و ناامید از آینده کنند.

وی تصریح کرد: شیوه های مختلفی در این جنگ به کارگیری شده که نمونه بارز آن تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و همچنین شکستن روحیه مقاومت و ایستادگی ملت در برابر سختی ها و دشواری هاست که قطعاً با این حربه سعی می کنند تا ملت ایران را ناامید نشان دهند.

دبیر کنگره شهدای ستاد یادواره ملی شهدای استان اردبیل گفت: باید همه افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان به این ترفند و شگرد دشمن آگاه بوده و با تسلط کامل سعی کنند با اتحاد و همدلی توطئه دشمن را شکسته و زمینه عزت روزافزون جامعه اسلامی و ملت های مسلمان را فراهم کنند.

کریمیان افزود: پیشینه ملت ایران پر از افتخارات در عرصه های مختلف به ویژه 43 پیروزی انقلاب اسلامی است و ما به راحتی می توانیم از این گنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار با جنگ تلفیقی اقتصادی و روانی به دنبال تفرقه است

استکبار با جنگ تلفیقی اقتصادی و روانی به دنبال تفرقه است