مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:352022-01-08سياسي

همایش شهید سلیمانی نماد بیداری اسلامی در پیشاور برگزار شد


همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی سمینار «شهید سلیمانی نماد بیداری اسلامی» به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر «پیشاور» پاکستان برگزار شد.

- همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی سمینار شهید سلیمانی نماد بیداری اسلامی به همت خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر پیشاور پاکستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،این گردهمایی با حضور شماری از علمای مذاهب اسلامی، شخصیت های سیاسی و فرهنگی پاکستان در تالار اجتماعات نمایندگی فرهنگی کشورمان در پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخوا برگزار شد.

حمید رضا قمی سرکنسول ایران در پیشاور، مهران اسکندریان رییس خانه فرهنگ کشورمان و جمعی از روسای احزاب و گروه مذهبی و سیاسی ایالت خیبرپختونخوا نیز در این همایش شرکت کردند.

در ابتدای این همایش کلیپی در باره معرفی و سیری بر زندگی پر بار شهید حاج قاسم سلیمانی با زیرنویس اردو پخش شد و در ادامه سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به همراه ترجمه آن به زبان اردو برای حضار پخش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شهید سلیمانی نماد بیداری اسلامی در پیشاور برگزار شد

همایش شهید سلیمانی نماد بیداری اسلامی در پیشاور برگزار شد