مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:102022-01-08اقتصادي

لغو پروازهای فرودگاه اردبیل کاهش می یابد/ سیستم یخ زدا در فرودگاه مستقر می شود


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: با نصب سیستم روشنایی کَت2، به میزان 70درصد از ابطال و لغو پروازهای فرودگاه اردبیل کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد قصابی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرودگاه برگزار شد، اظهار کرد: با بهره برداری از سیستم روشنایی CAT2 و آی.

ال.

اس در فرودگاه اردبیل، ابطال و لغو پروازها در این فرودگاه، 70 درصد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: در حدود 300 میلیارد تومان برای بهسازی باند پرواز و سیستم روشنایی فرودگاه اردبیل هزینه شده که تمامی مراحل ساخت و نصب سیستم CAT2 طبق قرارداد با شرکت دانش بنیان داخلی انجام و هفته گذشته این سیستم در فرودگاه اردبیل بکار گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل با بیان اینکه اکنون فرودگاه اردبیل آماده برقراری هرگونه پروازهای داخلی و خارجی است، بیان کرد: تمام تلاش خود را می کنیم میزان پروازهای فرودگاه اردبیل را افزایش دهیم.

سیستم یخ زدایی هواپیما در فرودگاه اردبیل مستقر می شود قصابی از عقد قرارداد جهت ساخت سیستم یخ زدایی هواپیما با یک شرکت داخلی خبر داد و تصریح کرد: در دمای زیر 5 درجه سیلسیوس هواپیما نیاز به یخ زدایی با سیستم به روز دارد که جهت ساخت این سیستم  با یک شرکت داخلی قرارداد بسته ایم و امیداوریم تا چند ماه آینده شاهد به کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو پروازهای فرودگاه اردبیل کاهش می یابد/ سیستم یخ زدا در فرودگاه مستقر می شود

لغو پروازهای فرودگاه اردبیل کاهش می یابد/ سیستم یخ زدا در فرودگاه مستقر می شود