مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:052022-01-08سياسي

همدان در وضعیت آبی کرونایی/ وضعیت شکننده است


استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت گفت: دو مورد مبتلا به ویروس اومیکرون، در استان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم استان اظهار کرد: وضعیت رنگ بندی کرونایی استان، آبی است، برای حفظ این وضعیت می بایست، مردم پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی رعایت کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت آبی کرونایی استان می تواند شکننده و متزلزل باشد بنابراین باید از شرکت در دورهمی های خانوادگی و اجتماع پرهیز شود گفت: طبق گزارش های دانشگاه علوم پزشکی دو مورد اومیکرون در استان شناسایی شده است.

  استاندار همدان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان را رضایت بخش ندانست و افزود: میزان رعایت پروتکل ها در کشور 49درصد و در استان به 43 درصد کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: علوم پزشکی در راستای پیشگیری از تجمع در مراکز درمانی و مطب ها، نظارت جدی بر سیستم نوبت دهی، در سطح استان انجام دهد، همچنین طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان به طور جدی انجام و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان در وضعیت آبی کرونایی/ وضعیت شکننده است

همدان در وضعیت آبی کرونایی/ وضعیت شکننده است