مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:002022-01-08سياسي

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است


کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

- مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا و استکبار جهانی از منطقه است که به دست جوانان مسلمان و جهادگران منطقه رقم خواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا در همایش خاطره گویی که صبح امروز(شنبه) در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نهضت خاطره گویی را همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند باید در محتوا و میزان گسترش دهیم و بدانیم که چه باید بگوییم و چه نگوییم.

وی ادامه داد: از نظر من بزرگترین دستاورد سیاسی و انسانی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سوریه و عراق و یمن ساختن انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی همچون حاج قاسم سلیمانی و عباس بابایی است و این شهیدان پیشگامان امنیت و اقتدار ایران و اسلام هستند.

سرلشکر صفوی حاج قاسم سلیمانی را تک چهره مدیریت انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی و مدیریت او می تواند الگوی مدیریت در شرایط سخت و جنگی نابرابر باشد، او الگوی ایستادگی و مقاومت و چراغ راهنمایی برای مقابله با توطئه های مختلف دشمن و شکست استکبار جهانی است و کمترین انتقام خون شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

کمترین انتقام خون شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است