مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:352022-01-08سياسي

در جامعه اسلامی فاصله بین فقیر و غنی باید کم شود


همه ما باید به رسول خدا (ص) همراهی و معیت داشته باشیم که این معیت دو شاخصه دارد، یکی دوستی با مسلمانان و دیگری دشمنی با کفار حربی است.

- به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام حمید شهریاری در کنفرانس وحدت امت در کراچی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان کنفرانس مذکور، خلاصه ای از طرح اتحادیه اسلامی را برای حضار تشریح کرد و گفت: ما باید از تفرقه، جنگ، ترور، تکفیر، تنازع و اردوکشی خیابانی جلوگیری کنیم و در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای با هم مشاجره نکرده و علیه هم توهین نکنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نظریه اتحادیه کشورهای اسلامی در پاکستان در حال ترجمه به زبان اردوست، لایه ها و اجزای مختلف این اتحادیه را تشریح و بر ضرورت دوری از تفرقه و همکاری بین اجزای جهان اسلام تأکید کرد.

شهریاری افزود: همه ما باید به رسول خدا (ص) همراهی و معیت داشته باشیم که این معیت دو شاخصه دارد، یکی دوستی با مسلمانان و دیگری دشمنی با کفار حربی است.

وی همچنین تأکید کرد که بر مبنای نظریه اتحادیه کشورهای اسلامی ما به عنوان کشورهای اسلامی از جاکارتا تا طنجه باید قدرتهایمان را به هم اضافه کنیم و در همه زمینه ها از جمله سیاسی و علم و فناوری و …با هم، هم افزایی داشته باشیم؛ در امنیت و ثروت و خدمت رسانی به امت اسلامی مشارکت داشته باشیم؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جامعه اسلامی فاصله بین فقیر و غنی باید کم شود

در جامعه اسلامی فاصله بین فقیر و غنی باید کم شود