مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:302022-01-08سياسي

شهدای هویزه منظومه شهدای ایران اسلامی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در آیین بزرگداشت شهدای هویزه با بیان اینکه شهدای بدر در صدر اسلام یک شاخص هستند، - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان از شهدای مظلوم هویزه به عنوان بدریون شهیدان دفاع مقدس نام برد و گفت: شهدای هویزه از پیشگامان شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به شمار می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان در آیین بزرگداشت شهدای هویزه با بیان اینکه شهدای بدر در صدر اسلام یک شاخص هستند، گفت: این افراد کسانی بودند که در بدر و در دوران غربت اسلام و هجوم دشمن همراه پیامبر بودند که به عنوان بدریون شناخته می شوند.

وی گفت: شهدای 16 دی سال 1359 هویزه نیز بدریون شهدای دفاع مقدس می باشند؛ شهدایی که طلیعه دار رزمندگانی هستند که در برابر هجوم دشمن ایستادند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان اظهار داشت: از ویژگی های شهدای هویزه این است که منظومه ی شهدای ایران اسلامی می باشند چرا که از همه نقاط کشور در بین شهدای هویزه شهید وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای هویزه منظومه شهدای ایران اسلامی هستند

شهدای هویزه منظومه شهدای ایران اسلامی هستند