مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 08:202022-01-08پزشكي

افزایش روزهای بدون مرگ کرونایی در کرمانشاه/ 4 بیمار جدید شناسایی شد


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه طی شبانه روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است.

- مهدی محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم اکنون 99 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 31 نفر در آی.

سی.

یو و پنج نفر هم اینتوبه هستند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی شبانه روز گذشته موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است، ادامه داد: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان آمار 2 هزار و 932 مورد روزهای گذشته است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 35 بیمار طی 24 ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده و 45 مورد پس از بهبودی از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه کاهش آمار کرونا نباید سبب کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی باشد و افزود: یک مورد بیمار مثبت بستری و سه مورد بیمار سرپایی طی مدت مذکور در استان تشخیص داده شده است.

محمدی در ادامه اشاره ای به رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان کرمانشاه از امروز (18 دی ماه)، داشت و گفت: شهرستان های هرسین، کنگاور زرد و شهرستان های کرمانشاه، قصرشیرین، دالاهو، اسلام آبادغرب، روانسر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روزهای بدون مرگ کرونایی در کرمانشاه/ 4 بیمار جدید شناسایی شد

افزایش روزهای بدون مرگ کرونایی در کرمانشاه/ 4 بیمار جدید شناسایی شد