مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:552022-01-08اقتصادي

بررسی ارزیابی خسارات وارد شده سیل در استان فارس آغاز شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بازگشت وضعیت مناطق سیل زده به شرایط عادی زمان بر است، - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس همچنین از توزیع اقلام غذایی از طریق بالگرد برای نقاطی که دسترسی جاده ای به آنان متوقف شده بود خبر داد و گفت: این اقدام از طریق سازمان هلال احمر به ویژه برای شهرستان مهر و بخش هایی از شهرستان لارستان انجام شد.

رضایی افزود: بعد از توقف بارش ها، تیم های ارزیابی بنیاد مسکن فارس و شرکت ها و دستگاه های متولی زیرساخت ها در استان، بررسی شرایط و ارزیابی خسارات وارده را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه طبق برآورد های اولیه، بیش از 1100 واحد مسکونی در مناطق جنوبی استان دچار خسارت شده اند ادامه داد: از این تعداد، 500 واحد مسکونی نیاز به بازسازی داشته و 600 واحد نیز نیازمند تعمیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: ارقام این خسارات از طریق سازمان مدیریت بحران کشور به هیئت دولت اعلام می شود.

رضایی اظهار داشت: بعد از تصویب این ارقام در هیئت دولت، برای جبران این خسارات چاره اندیشی و در بحث ایجاد زیر ساخت ها، بازسازی و تعمیر منازل مسکونی، اقدامات لازم آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ارزیابی خسارات وارد شده سیل در استان فارس آغاز شده است

بررسی ارزیابی خسارات وارد شده سیل در استان فارس آغاز شده است