مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:552022-01-08سياسي

روایت امیر سیاری از دیدگاه یک فرمانده خارجی درباره ناوشکن جماران


رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروزه آنقدر موشک های متعدد کوتاه، میان و بلند برد در اختیار داریم که نشان دهنده توانمندی و اقتدار حوزه پدافندی کشورمان است و موجب شده آسمان ایران امن باشد.

- رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امروزه آنقدر موشک های متعدد کوتاه، میان و بلند برد در اختیار داریم که نشان دهنده توانمندی و اقتدار حوزه پدافندی کشورمان است و موجب شده آسمان ایران امن باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا امیر دریادار حبیب الله سیاری در گفت وگو با خانه ملت، در رابطه با اهمیت موشک های جدید پدافندی که اخیرا به نیروی دریایی ارتش تحویل داده شده است، گفت: موشک پدافندی در حوزه زمین به هوا محسوب می شود که در بردهای کوتاه، متوسط و بلند تولید می شود تا بتوان از آسمان کشور دفاع کرد.

سیاری بیان کرد: می توان گفت وقتی هواپیمای نیروی هوایی از باند فرودگاه بلند می شود از غرش هوایی همگان متوجه می شوند خلبان برای انجام عملیات پرواز کرد اما وقتی ناو نیروی دریایی از اسکله جدا می شود، کسی از آن خبر نخواهد داشت از این رو تلاش کردیم زحمات دلاورمردان نداجا در رسانه بیشتر منعکس شود.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: خوشخبتانه مردم با توانمندی ها، اقدامات و خصوصا با ارزش فعالیت های نیروی دریایی و ارتباط آن با اقتصاد کشور آشنا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیر سیاری از دیدگاه یک فرمانده خارجی درباره ناوشکن جماران

روایت امیر سیاری از دیدگاه یک فرمانده خارجی درباره ناوشکن جماران