مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:502022-01-08اقتصادي

طرح تفصیلی 4 شهر سیستان و بلوچستان در دست تهیه است


سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: طرح تفصیلی 4 شهر سیرکان، هیدوچ، جالق و نصرت آباد به منظور ساماندهی خدمات شهری توسط این اداره کل در حال تهیه و تدوین است.

- سید مهدی میری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی اظهار داشت: طرح تفصیلی بر اساس ضوابط و معیارهای طرح جامع شهر، چگونگی استفاده از اراضی محلات مختلف شهر و همچنین وضعیت شبکه عبور و مرور و میزان تراکم ساختمانی در آن اولویت بندی شده و به بهسازی و نوسازی و توسعه و رفع مشکلات شهر کمک می کند.

وی افزود: از مجموع 25 شهر تحت پوشش این اداره کل 13 شهر زاهدان، ادیمی، زابل، بنجار، مهرستان، دوست محمد، زهک، سوران، خاش، نوک آباد، محمدآباد، میرجاوه و سراوان دارای طرح تفصیلی مصوب هستند و طرح تفصیلی شهرهای سیرکان، هیدوچ، جالق و نصرت آباد نیز توسط این اداره کل در دست تهیه و تدوین است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت طرح جامع گفت: طرح جامع طرح بلندمدتی است که در آن نحوه استفاده از اراضی و منطقه بندی مربوط به حوزه های مسکونی، صنعتی، بازرگانی، اداری و کشاورزی، تأسیسات و تجهیزات و تسهیلات شهری و نیازمندی های عمومی شهری، خطوط کلی ارتباطی و محل پایانه ها و فرودگاه ها و سطوح لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی 4 شهر سیستان و بلوچستان در دست تهیه است

طرح تفصیلی 4 شهر سیستان و بلوچستان در دست تهیه است