مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:502022-01-08سياسي

تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تدبیر رهبری برای آینده کشور


مادر مشاوره خانواده ایران، جهت برون رفت از وضعیت موجود گفت: کمیته ای سیاستگذار مرکب از رییس یا معاون مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کنار مدیر یا معاون دستگاهها و سازمانهای متولی برای اجرای سند الگو تشکیل شود تا فرآیند اجرای سند الگو را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

- مادر مشاوره خانواده ایران، جهت برون رفت از وضعیت موجود گفت: کمیته ای سیاستگذار مرکب از رییس یا معاون مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کنار مدیر یا معاون دستگاهها و سازمانهای متولی برای اجرای سند الگو تشکیل شود تا فرآیند اجرای سند الگو را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

این کمیته بسته به مرتبط بودنِ تدابیر با نهاد یا دستگاه مربوطه، به نحوی مدیریت شود که مطمئن شویم سرنوشت سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چیزی غیر از سرنوشت بی شمار قانونِ اجرا نشده کشور نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، دکتر شکوه نوابی نژاد عضو اندیشکده خانواده با تبیین الزامات و بایسته های تدوین و اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، گفت: با وجودی که قاعده این است که دستگاهها، سازمانها و نهادهای مسوول باید مسوولیت اجرای سند الگو را بر عهده بگیرند، اما در طی بیش از چهل و سه سال گذشته اثبات شده یا ناآگاهی از مسوولیت ها و قوانین یا بی اعتقادی و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تدبیر رهبری برای آینده کشور

تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تدبیر رهبری برای آینده کشور