مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:452022-01-08ورزشي

دست فرمون» به فینال نزدیک می شود/ آغاز رقابت میان برترین ها


مسابقه «دست فرمون» با 16 گروه امدادی و 16 راننده برتر «باشگاه اتومبیلرانی» رقابت ها را برای رسیدن به نیمه نهایی آغاز می کند.

- به نقل از روابط عمومی برنامه، مرحله چهارم مسابقه دست فرمون به تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامران تفتی مسابقات خود را آغاز کرد و قرار است در هشت شب مدعیان نیمه نهایی و حضور در فینال در این مرحله به رقابت بپردازند.

در این مرحله از مسابقات دست فرمون با حذف 4 گروه، 16 تیم امدادی و همچنین از 40 راننده راه یافته به مرحله گذشته، 16 راننده برتر باشگاه اتومبیلرانی رقابت ها را آغاز می کنند.

مسابقه دست فرمون که در سومین فصل خود در 2 بخش گروه های امدادی و باشگاه اتومبیلرانی برگزار می شود در شب های پیش رو وارد مراحل حساسی می شود و شرکت کنندگان حاضر برای حضور در فینال مسابقات رقابت می کنند.

مرحله چهارم این مسابقه نیز مانند مراحل پیشین خود با تغییر طراحی پیست روبرو است و رانندگان دست فرمون به ویژه موتورسواران چالش های جدیدی را در پیست تجربه خواهند کرد.

بهنام صفاریان طراح پیست مسابقه و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی نیز کارشناسی بخش موتورسیکلت دست فرمون را برعهده دارند.

مسابقه دست فرمون شنبه تا دوشنبه ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست فرمون» به فینال نزدیک می شود/ آغاز رقابت میان برترین ها

دست فرمون» به فینال نزدیک می شود/ آغاز رقابت میان برترین ها