مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:402022-01-08سياسي

رسالت بسیج دانشجویی، تربیت سلیمانی های فضای مجازی است


مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تاکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه و فضای مجازی گفت: رسالت بسیج دانشجویی فارس تربیت حاج قاسم های فضای مجازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز در نشست مسئولان فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس و اختتامیه دوره خبرنگاری و سواد رسانه ای ماجد با تأکید بر لزوم تلاش و اهتمام ویژه برای تحقق عملی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه بوده و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سپهر قاسمی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی در خصوص گام دوم انقلاب را هم زمان با فضای حقیقی باید در نظر داشت افزود: باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی به درستی تبیین کرد و در راستای گفتمان سازی نیز حضور پررنگی در فضای مجازی برای گسترش اهداف انقلاب اسلامی نیاز است.

  وی بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاکید و تصریح کرد: فعالیت های جنبش دانشجویی در فضای مجازی باید پیشرو و به عنوان الگویی در سطح کشور باشد.

  مسئول فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر تشکیل جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با تهدیدات دشمن گفت: باتوجه به هجمه رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت بسیج دانشجویی، تربیت سلیمانی های فضای مجازی است

رسالت بسیج دانشجویی، تربیت سلیمانی های فضای مجازی است