مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:352022-01-08سياسي

برگزاری دومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت در لبنان


کمیته حامی مقاومت در اردوگاه های فلسطینی، دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را با برگزاری جشنواره گسترده ای در شهر گردشگری صور در جنوب لبنان، - گرامی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، این جشنواره در حسینیه امام کاظم شهر صور ، در جنوب لبنان برگزار شد.

ابوحسن الاسعد ، مسئول کمیته های کار در اردوگاه های فلسطینی لبنان در سخنانی گفت: ای سردار ما، ای مرد مقاومت، وحدت، آرمان و پیروزی های آینده، در مقابل شما فضاهای مختلف رنگ باخت و فاصله ها بین شما و فلسطین؛ سرزمینی که دوستش داشتید و خونتان را در راهش فدا کردید، کم شده است.

ای سردار ما! شما عاشق فلسطین بودید و عاملی برای اتحاد مقاومت فلسطین و برادری برای فلسطینیان بودید.

وی در ادامه سخنرانی افزود: سردار سلیمانی، مهندس میدان های جنگ بود که رژیم اشغالگر غاصب را با حلقه ای از موشک در اطراف اراضی اشغالی محاصره کرد.

او بود که فلسطین را به عنوان خط جدایی بین حق و باطل و بی عدالتی و عدالت قرار داد و سردار به مثابه نوری بود که راه گمگشتگان و آگاهان را روشن کرد.

شیخ عطالله حمود، معاون مسئول روابط فلسطین در حزب الله لبنان نیز در سخنانی گفت: ما امروز در پیشگاه شهدایی هستیم که آن زمان در جریان مراسم تشییع با حضور دو میلیون تن از وفادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت در لبنان

برگزاری دومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت در لبنان