مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 07:352022-01-08اجتماعي

راه ارتباطی روستاهای دیشموک 20 روز پس از بارش برف همچنان قطع است+تصاویر و فیلم


بیش از بیست روز است راه ارتباطی روستاهای رودریش، آجم ومیدان به دلیل بارش برف از مرکز بخش دیشموک و همچنین مرکز استان قطع است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از دیشموک، روستاهای رودریش، آجم،میدان و پاتاوه بر دلیل بارش برف راه ارتباطی این روستاها از مرکز بخش دیشموک و همچنین مرکز استان قطع است.

  میلادی عضو روستای رود ریش در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه مردم روستاهای رودریش، آجم، میدان و پاتاوه از طریق تراکتور می توانند بین روستاهای خود را تردد کنند اظهار کرد: متاسفانه 20 روز است که نه راه زمینی داریم و نه راه هوایی کسی به فریادمان می رسد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه راه روستاهای ذکر شده هر ساله با این معضل روبرو است متاسفانه هیچ مسوولی به فریاد ما نمی رسد.

میلادی گفت: راههای روستایی رودریش، آجم، میدان و پاتاوه به مدت 20 روز است که قطع می باشد و حتی در این روستاها آنت دهی تلفن همراه هم قطع می شود تا جایی که برق این روستاها در روزهای اول قطع بود ولی متاسفانه هیچ فریادرسی نخواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه مدت 20 روز است راههای ارتباطی این روستاها قطع است معیشت مردم این روستاها با مشکل روبرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از دیشموک، امیدوارم که مسوولان متولی از طریق هوایی نسبت به آذوقه مردم این روستاها امدادرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی روستاهای دیشموک 20 روز پس از بارش برف همچنان قطع است+تصاویر و فیلم

راه ارتباطی روستاهای دیشموک 20 روز پس از بارش برف همچنان قطع است+تصاویر و فیلم