مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:552022-01-08حوادث

ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده جنوب و شرق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وحید خاویی با اعلام این خبر در تشریح جزییات ارسال این محموله ها اظهار کرد: - به دنبال وقوع سیل هفته گذشته در مناطقی از شرق و جنوب کشور، از شب گذشته ارسال محموله های بنیاد مستضعفان شامل 15 هزار بسته معیشتی به مناطق سیل زده 3 استان فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، وحید خاویی با اعلام این خبر در تشریح جزییات ارسال این محموله ها اظهار کرد: در پی وقوع سیل هفته گذشته در مناطقی از جنوب و شرق کشور و نیاز هموطنانمان در مناطق سیل زده به حمایت های معیشتی، بنیاد مستضعفان ارسال محموله های کمک های معیشتی را برای سیل زدگان جنوب استان فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان از شب گذشته آغاز کرد.

مدیرعامل بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان افزود: شب گذشته نخستین محموله شامل 5 هزار بسته معیشتی به این مناطق اعزام شد و مجموعا 15 هزار بسته معیشتی برای این مناطق ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: این بسته ها در هریک از این مناطق در اختیار نیرو های امدادی و گروه های جهادی حاضر در این مناطق قرار می گیرد تا با همکاری نیرو های امدادی میان خانواده های سیل زده توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده جنوب و شرق

ارسال 15 هزار بسته معیشتی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده جنوب و شرق