مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:452022-01-08فناوري

ظرفیت سازی 912 پورت جدید در شهرستان سنندج


در یک ماه اخیر912 پورت منصوبه جدید در شهرستان سنندج ظرفیت سازی شده است.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 336 میلیون ریال در حوزه سیستم های مخابراتی، ظرفیت و شرایط لازم برای ارائه به موقع سرویس های تلفن ثابت و باند پهن به مشتریان ساکن در شهرستان سنندج فراهم شده است.

وی افزود: افزایش تعداد پورت های اینترنت پرسرعت ADSL ،ADSL و جایگزینی تجهیزات قدیمی با نصب سوییچ های جدید، درهفت نقطه روستایی و سه محدوده شهری طی یک ماه اخیر از جمه اقدامات فنی در این خصوص است.

حکمت خاطر نشان کرد: از 912پو رت منصوبه جدید، تعداد 544 مورد آن مربوط به ظرفیت سازی در حوزه تلفن ثابت و 368 پورت دیگر آن نیز مربوط به اینترنت پرسرعت VDSLوADSL است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: اجرای پروژه های مخابراتی در نقاط روستایی از برنامه های دارای اولویت و استراتژی های منطقه در خصوص برقراری و ایجاد عدالت اجتماعی است.

حکمت اضافه کرد: از مجموع پورت های اعلام شده تنها 176 پورت آن مربوط به محدوده های شهری تکیه و چمن ، شهرک کشاورز و مرکز پادگان واقع در سنندج و مابقی نیز در روستاهای شینه ، چتان ، سنگ سفید ، هانیس ، سرهویه ، دوشان و کرجو ظرفیت سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی 912 پورت جدید در شهرستان سنندج

ظرفیت سازی 912 پورت جدید در شهرستان سنندج