مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:452022-01-08اقتصادي

محصولات کشاورزی نمین گواهی سلامت دریافت می کنند


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین گفت: محصولات تولیدی کشاورزی در شهرستان نمین که مشمول شرایط اخذ گواهی سلامت باشند از این طرح بهره مند خواهند بود.

- ، شهرام محسنی با اشاره به اینکه طرح تولید محصول گواهی شده در یک سایت گلخانه ای تولیدی سبزی و سیفی در دست اجرا است، اظهار کرد: تاکنون گواهی حد مجاز آلاینده ها ICM برای 2 محصول سیب زمینی و توت فرنگی صادر شده است.

وی تصریح کرد: با فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه در بین کشاورزان به منظور تولید محصول سالم و استاندارد، متقاضیان تولید محصول گواهی شده در شهرستان نمین رو به افزایش است.

مدیر جهاد کشاورزی نمین افزود: امیدواریم با برنامه ریزی و آموزش های لازم در خصوص فرآیند تولید محصول سالم به بهره برداران، در آینده ای نزدیک محصولات گواهی شده بیشتری را در سبد خرید خانواده ها شاهد باشیم.

وی ادامه داد: پروانه ICM در محصولات کشاورزی، به واحدهای تولیدی تعلق می گیرد که با رعایت اصول مدیریت تلفیقی عوامل خسارت زا، محصولات تولیدی آن ها پس از بررسی آزمایشگاهی بدون باقیمانده سموم سایر آلاینده ها ارزیابی شود.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی این واحدها باید بازار پسند بوده و بتواند مشتریانی در بازارهای داخلی و خارجی جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی نمین گواهی سلامت دریافت می کنند

محصولات کشاورزی نمین گواهی سلامت دریافت می کنند