مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:352022-01-08اقتصادي

دلایل رشد مشاغل دورکاری در استان تهران چیست؟


در این مطلب ضمن اشاره به دلایل رشد چشمگیر مشاغل دورکاری در استان تهران، درباره این نوع از شرایط استخدامی نیز توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، آیا شما نیز به صورت دورکاری با کارفرمایان همکاری می کنید؟ احتمالاً بسیاری از شما پاسخی مثبت به این سوال می دهید و حتی در صورت داشتن کاری تمام وقت نیز، احتمالاً کار از منزل را ترجیح داده و در فکر یافتن یک فرصت استخدامی دورکاری هستید.

باتوجه به شرایطی مانند وضعیت قرمز کرونایی در برخی از روزها، وجود تمایل روزافزون برای دورکاری چندان عجیب هم به نظر نمی رسد.

کارفرمایان در بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند یک کارمند دورکار استخدام کرده یا نصف کارکنان خود را به صورت غیرحضوری داشته باشند.

به همین دلیل در این مطلب ضمن اشاره به دلایل رشد چشمگیر مشاغل دورکاری در استان تهران، درباره این نوع از شرایط استخدامی نیز توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

دورکاری چیست؟ همانطور که از نام دورکاری مشخص است، شما کار خود را به صورت غیرحضوری و دور از شرکت انجام می دهید.

در تعریف دیگر می توان گفت که به هر نوع شرایط کاری که منجر به این شود که کارمندان و کارکنان یک شرکت یا سازمان، در محلی غیر از شرکت به انجام تمام یا بخشی از مسئولیت ها و وظایف خود بپردازند، دورکاری گفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل رشد مشاغل دورکاری در استان تهران چیست؟

دلایل رشد مشاغل دورکاری در استان تهران چیست؟