مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:302022-01-08دانش

پیش از انجام پژوهش برای پایان نامه خود کارفرما پیدا کنید


عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد و رییس کارگروه علمی هنر و معماری جشنواره امیر کبیر گفت: از مزیت های جشنواره امیرکبیر آشنایی دانشجویان با محیط کار حرفه ای و انجام پژوهش های کاربردی است.

- ایسنا/البرز عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد و رییس کارگروه علمی هنر و معماری جشنواره امیر کبیر گفت: از مزیت های جشنواره امیرکبیر آشنایی دانشجویان با محیط کار حرفه ای و انجام پژوهش های کاربردی است.

سارا دشتگرد در گفت وگو با ایسنا گفت: اغلب دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا چالش انتخاب موضوع پایان نامه و رساله دکتری را دارند و بعضا هم موضوعی انتخاب و پژوهشی انجام و به کتابخانه ها منتقل می شود، بدون اینکه استفاده ای از آن بشود.

در واقع کم پیش می آید که رساله ها و پایان نامه ها خارج از محیط دانشگاه مورد استفاده قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر موضوع پایان نامه های کارفرمامحور یا تقاضا محور اتفاق خوبی را رقم زده است زیرا دانشجو با پیدا کردن کارفرما پیش از آغاز پژوهش و انجام پژوهشی که کاربرد آن تعیین شده، می تواند مشکلی از صنعت و جامعه را حل کند.

رییس کارگروه علمی هنرو معماری جشنواره امیرکبیر خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات سیستم آموزشی در دانشگاه ها این است که هرآنچه که دانشجو در محیط کار به آن نیاز دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از انجام پژوهش برای پایان نامه خود کارفرما پیدا کنید

پیش از انجام پژوهش برای پایان نامه خود کارفرما پیدا کنید