مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:202022-01-08اقتصادي

خسارت 150 میلیارد تومانی تندباد در غرب گیلان


نماینده تالش در مجلس، با بیان اینکه 150 میلیارد تومان خسارت تندباد بر سه شهرستان تالش، رضوانشهر و مااسل متحمل شده است، گفت: تاسیسات برق 17 میلیارد تومان آسیب دیده است.

- حسن محمدیاری با اشاره به وقوع تندباد شدید در استان گیلان به ویژه شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال، اظهار کرد: مجموعا 150 میلیارد تومان خسارت تندباد بر این سه شهرستان متحمل شده است.

وی غالب خسارت ها را در حوزه ساختمان های مسکونی، اداری و آموزشی و زیرساخت های آسیب پذیر دانست و افزود: برخی از اماکن آموزشی و بهداشتی از 30 تا صد درصد آسیب دیدند و مناطق کم برخوردار و روستایی متحمل بیشترین خسارت ها شدند.

نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی ویژه خبری، با اشاره به عمق بالای فاجعه خواستار کمک همه دست اندرکاران حوزه مدیریت بحران شد و تصریح کرد: مردم در چنین حوادثی معمولا در کنار هم هستند و با هموطنان خود همدردی می کنند لذا در جریان تندباد اخیر باید صدای مردم را اتعکاس دهیم.

محمدیاری، از تخصیص بودجه چهار میلیارد تومانی استانی برای ترمیم خسارت تندباد خبر داد و گفت: آسیب عمده ناشی از باد شدید به تاسیسات برق سه شهرستان مذکور 17 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 150 میلیارد تومانی تندباد در غرب گیلان

خسارت 150 میلیارد تومانی تندباد در غرب گیلان