مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 06:052022-01-08فناوري

عبور وحشتناک معلم روستا از رودخانه ای با عمق 15متر به وسیله بکسل


ارتباط این دو روستا به دلیل وجود رودخانه با وسیله ای به نام «جره» امکان پذیر است که با سیم بکسل انجام می شود زیرا پلی بر روی این رودخانه قرار ندارد.

- ارتباط این دو روستا به دلیل وجود رودخانه با وسیله ای به نام جره امکان پذیر است که با سیم بکسل انجام می شود زیرا پلی بر روی این رودخانه قرار ندارد.

برای همین بنده به عنوان معلم و مردم روستا مجبورند هر روز از این وسیله استفاده کنند.

ظاهرا داستان عبور از رودخانه با گرگر یا جره تمامی ندارد و تنها هم مخصوص روستای گاودانه و بیر انجیر نیست و نخواهد بود زیرا به لطف و کمک رسانه های مجازی روز به روز از ماهیت این روستاها و کمبودها و سختی های مردمانش پرده برداری می شود.

مردم، معلم و دانش آموزان روستای نسه کوه در مجاورت روستای انجو در استان چهارمحال و بختیاری یکی از همین محرومان به شمار می روند که برای رفتن به مدرسه محکوم به عبور از رودخانه ای هستند که شاید پایان زندگی شان را رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند روز گذشته فیلم و عکسی در فضای مجازی منتشر شده بود که معلم روستای را در حال عبور از رودخانه مواج و خروشان خرسان آن هم با استفاده از یک سیم بکسل نشان می داد.

در پیگیری ها جزییاتی از این عکس و محل جغرافیایی آن به دست آمد و مسئولان محلی نیز اصالت این عکس را مورد تایید قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور وحشتناک معلم روستا از رودخانه ای با عمق 15متر به وسیله بکسل

عبور وحشتناک معلم روستا از رودخانه ای با عمق 15متر به وسیله بکسل