مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:452022-01-08حوادث

تشکیل 46 پرونده سرقت تابلو و تجهیزات ایمنی در جاده های خراسان شمالی


رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 46 پرونده سرقت تابلو، علائم و تجهیزات راهداری در جاده های خراسان شمالی طی 9 ماه گذشته تشکیل شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 46 پرونده سرقت تابلو، علائم و تجهیزات راهداری در جاده های خراسان شمالی طی 9 ماه گذشته تشکیل شد.

هادی عسگرآبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از این تعداد پرونده، 27 مورد منجر به محکومیت سارقان به رد مال، حبس و شلاق در محاکم ذیصلاح شده و بقیه پرونده ها در حال بررسی است.

وی افزود: وجود تابلو، علائم، کابل و گاردریل در حفظ ایمنی جاده ها و پیشگیری از تصادفات دارای اهمیت است و اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل استان جوابگوی تامین این تجهیزات نیست، بنابراین برخورد با سارقان برای پیشگیری از سرقت مجدد به طور جدی انجام و پیگیری حقوقی انجام می شود.

عسگر آبادی اظهار کرد: به موجب ماده 659 و 687 قانون مجازات اسلامی، مجازات سرقت یا تخریب و از کار انداختن تجهیزات ایمنی راه، 6 ماه تا 3 سال حبس است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پنج هزار و 846 کیلومتر طولِ راه هایِ استان، افزود: از این مساحت چهار هزار و 651 کیلومتر طول راه های روستایی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 46 پرونده سرقت تابلو و تجهیزات ایمنی در جاده های خراسان شمالی

تشکیل 46 پرونده سرقت تابلو و تجهیزات ایمنی در جاده های خراسان شمالی