مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:402022-01-08اقتصادي

پروژه های نیمه تمام شهری یزد تا پایان سال تکمیل می شوند


بر اساس برنامه ریزی انجام شده، پروژه های نیمه تمام شهری یزد تا پایان سال با کار جهادی و تامین بودجه، تکمیل می شود.

- با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر لازمه تحقق شهری آباد است، اظهار داشت: توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می شود.

وی عنوان کرد: شهروندان می توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری و شورا را در تحقق این هدف یاری کرده و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.

نیکونژاد ادامه داد: همچنین اعضای شورای ششم که فعالیت خود را از مرداد سال 1400 آغاز کردند، در تلاش هستند تا پروژه های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تامین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام برسانند بر این اساس، پروژه عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: همچنین رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر پروژه های عمرانی و مسائل درون محله ای را در دستور کار قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان شورا تسهیلگر مشکلات مردمی هستند، گفت: این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام شهری یزد تا پایان سال تکمیل می شوند

پروژه های نیمه تمام شهری یزد تا پایان سال تکمیل می شوند