مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:152022-01-08اقتصادي

فاز نخست کارخانه آزمایش در هفته دولت راه اندازی می شود


معاون اقتصادی استاندارفارس از راه اندازی فاز اول کارخانه آزمایش درهفته دولت، سال آینده خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم برای استفاده حداکثر از ظرفیت کارخانه شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احیای کارخانه آزمایش پس از آنکه 20 سال  از خاموشی آن می گذرد بیش از آنکه یک مسئله اقتصادی باشد، یک نماد از فعالیت مسئولانه، سیاست گذاری صحیح و اقدام انقلابی خواهد بود.

راه اندازی آزمایش شتاب دهنده بازگشت امید و اعتقاد و اعتماد عمومی به مسئولان خواهد شد و نه تنها نوید بخش آغاز نشاط اقتصادی در کشور می گردد بلکه تاثیرات آن در نشاط اجتماعی، بازگشت امید به جامعه و نگاه فرهنگی فراتر از بعد اقتصادیش خواهد بود.

بی شک زنده شدن کارخانه ای که حتی تجهیزات آب و سیم های برقش هم به فروش رفته است، می تواند الگویی برای سایر واحدهای صنعتی شود که در فقدان مدیریت مردمی و انقلابی به اضمحلال رفتند و آغاز انقلابی برای بازگشت یکی پس از دیگری واحدهای صنعتی شود.

احیای آزمایش آزمون مسئولان است که اکنون با نگاه های منتظر مردم رصد می شود و ضرورت این مسئله توسط دولت سیزدهم به خوبی درک شده است که به گفته ساسان مبینی، مشاور اقتصادی استاندار هر هفته از دفتر رییس جمهور برای اطلاع از پیشرفت کار تماس گرفته می شود و شخص رییس جمهور پیگیر احیای کارخانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست کارخانه آزمایش در هفته دولت راه اندازی می شود

فاز نخست کارخانه آزمایش در هفته دولت راه اندازی می شود