مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:152022-01-08سياسي

توزیع عادلانه سرمایه در دستور کار شورای شهر یزد


تلاش شورای شهر یزد، تحقق شهری آباد از طریق توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر است.

- ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: تلاش شورای شهر یزد، تحقق شهری آباد از طریق توزیع عادلانه سرمایه در مناطق مختلف شهر است.

محمد مهدی نیکو نژاد با اشاره به این مطلب که توزیع عادلانه سرمایه به صورت عام و گسترده سبب بهره مندی بیشتر مناطق کمتر برخوردار از امکانات شهری می شود، گفت: شهروندان می توانند با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری و شورا را در تحقق این هدف یاری کرده و مسئولان امر نیز در صدد هستند تا برای جلوگیری از اعمال فشار بر شهروندان از افزایش عوارض شهری بر اساس نرخ تورم خودداری کنند.

وی گفت: همچنین اعضای شورای ششم که فعالیت خود را از مرداد سال 1400 آغاز کرده اند در تلاش هستند تا طرح های عمرانی نیمه تمام شهری را از طریق کار جهادی و تامین بودجه لازم تا پایان سال به اتمام رسانند و لذا طرح عمرانی جدیدی در حال حاضر تعریف نشده است.

نیکونژاد گفت: همچنین رویکرد اعضای شورا بر اساس محله محوری است و بنابراین حضور در محلات و نظارت مستقیم بر طرح های عمرانی و مسائل درون محله ای را در دستور کار قرار داده اند.

وی با اشاره به این که نمایندگان شورا تسهیل گر مشکلات مردمی هستند، گفت : این حضور مستقیم در محلات و ارتباط نزدیک با شهروندان در حل بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه سرمایه در دستور کار شورای شهر یزد

توزیع عادلانه سرمایه در دستور کار شورای شهر یزد