مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 04:452022-01-08فرهنگي

بازیگر نقش دکتر مصدق معرفی شد


صدرالدین زاهد، بازیگر باسابقه تئاتر، با بازی در نقش دکتر محمد مصدق در نمایش « دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» روی صحنه می رود.

- صدرالدین زاهد، بازیگر باسابقه تئاتر، با بازی در نقش دکتر محمد مصدق در نمایش  دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد  روی صحنه می رود.

هادی مرزبان این روزها تمرین تازه ترین نمایش خود را آغاز کرده است؛ نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد که مرزبان سال هاست آرزوی اجرای آن را دارد.

او پیش تر اعلام کرده بود که فرهاد آییش در این اثر نمایشی، نقش دکتر نون را ایفا می کند و حالا به ایسنا خبر می دهد که صدرالدین زاهد هم نقش دکتر مصدق را بازی خواهد کرد.

زاهد از بازیگران باسابقه تئاتر است که علاوه بر بازیگری در کارگردانی هم صاحب تجربه است و سال ها در ایران و فرانسه فعالیت کرده است.

او بعد از بازگشت به ایران دوره های آموزشی گوناگونی را برای هنرجویان علاقه مند به بازیگری برگزار کرده و دیگر بازیگری است که اوایل سال آینده بازی در نقش دکتر محمد مصدق را تجربه خواهد کرد.

جالب این است که آییش پیش از این سه بار نقش دکتر مصدق را در آثار گوناگون بازی کرده است و حالا در این نمایش، نقش یکی از دوستان مصدق را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نقش دکتر مصدق معرفی شد

بازیگر نقش دکتر مصدق معرفی شد