مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 04:452022-01-08پزشكي

نشانه های عجیبی که می تواند حاکی از ابتلا به اُمیکرون باشد


بر اساس گزارش های ارائه شده توسط مبتلایان به اُمیکرون مشخص شده که علائم سویه اُمیکرون با سه علامت کووید اولیه متفاوت است.

- ایسنا/خراسان رضوی بر اساس گزارش های ارائه شده توسط مبتلایان به اُمیکرون مشخص شده که علائم سویه اُمیکرون با سه علامت کووید اولیه متفاوت است.

به نقل از هلث نیوز، سرویس سلامت همگانی بریتانیا(NHS) همچنان درجه حرارت بالا، سرفه مداوم جدید و از دست دادن یا تغییر حس بویایی یا چشایی را به عنوان سه علامت هشدار دهنده اصلی عفونت کروناویروس ذکر می کند اما با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد در مورد ابتلا به اُمیکرون به نظر می رسد علائم این سویه بیش از دیگر سویه ها شبیه سرماخوردگی باشد.

آبریزش بینی، سردرد، گلودرد و عطسه از شایع ترین عوارض گزارش شده است اما 2 علامت جدید این سویه مربوط به گلو و سر نیست.

داده های جدید از برنامه مطالعاتی زویی کووید(ZOE) 2 نشانه جدید عفونت اُمیکرون را شناسایی کرده که بدن را به روشی متفاوت از سایر علائم رایج تحت تاثیر قرار می دهد.

تیم اسپکتور، پروفسور اپیدمیولوژی ژنتیک در کینگز کالج لندن ،در این خصوص توضیح داد: افراد زیادی در مراحل اولیه عفونت احساس تهوع را گزارش کرده اند.

وی گفت: این علامت بین کسانی که 2 مرتبه واکسینه شده و دوز تقویت کننده دریافت کرده اند، رایج اما تاثیرات این سویه همچنان خفیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های عجیبی که می تواند حاکی از ابتلا به اُمیکرون باشد

نشانه های عجیبی که می تواند حاکی از ابتلا به اُمیکرون باشد