مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 21:302022-01-07سياسي

حقایقی درباره ماجرای موش های درختی تهران


فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد، چندین موش بزرگ از درختی در حاشیه خیابانی در تهران بالا رفته اند که این موضوع واکنش هایی را نسبت به معضل موش های فاضلاب در تهران از سوی رسانه ها و همینطور مسولان مربوطه به همراه داشت.

- مهمترین واکنش درباره ی جولان این موش ها در گفته های یک مسئول این بود که این فیلم به سال 1398 مربوط می شود و تازگی ندارد.

اما نکته تمایز اینجاست که این بار ویدیوی مورد بحث، توسط یک خبرنگار تهیه شده بود، نه یک شهروند ناشناس .

خبرنگار ایسنا، پس از اظهارات برخی مسئولان مربوط درباره ی جولان موش ها که اعلام کرده اند این فیلم قدیمی و به دوره ی پیشین مدیریت شهری مربوط است یا حتی گفته اند این فیلم ساختگی است و صحت ندارد؛ چرا که موش به شاخه های درخت نمی تواند آویزان شود، به سراغ فاطمه شهدوست رفت؛ خبرنگاری که فیلم مربوط به موش ها را گرفته بود.

فاطمه شهدوست ـ خبرنگار ـ در پاسخ به اینکه اصلا ماجرای این فیلم از کجا شروع شد، گفت: حدود ساعت 5 بعد از ظهر روز 13 دی ماه وقتی مشغول پیاده روی بودم، موش هایی که روی درخت رفته بودند، توجهم را به خودشان جلب کردند و مثل همیشه که طبق عادت روحیه خبرنگاری، از هر اتفاقی در مسیرم عکس یا فیلم می گیرم، این صحنه را هم ضبط و همان شب در صفحه شخصی ام در فضای مجازی منتشر کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی درباره ماجرای موش های درختی تهران

حقایقی درباره ماجرای موش های درختی تهران