مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 15:452022-01-07بين الملل

لودریان: روسیه می خواهد در مسئله اوکراین اتحادیه اروپا را دور بزند


وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی گفت که روسیه با انجام مذاکرات مستقیم با آمریکا بر سر اوکراین در تلاش است تا اتحادیه اروپا را نادیده بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزیر امور خارجه فرانسه امروز (جمعه) گفت که روسیه با انجام مذاکرات مستقیم با آمریکا بر سر اوکراین در تلاش است تا اتحادیه اروپا را دور بزند.

پس از هفته ها جوسازی و اتهام زنی مقام های غربی به مسکو در خصوص تصمیم برای حمله به اوکراین، مذاکرات بین دیپلمات های آمریکایی و روسی قرار است روز دوشنبه در ژنو آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، در همین خصوص ژان ایو لودریان در گفت وگو با رسانه های فرانسوی مدعی شد: ولادیمیر پوتین (رییس جمهور روسیه) می خواهد اتحادیه اروپا را دور بزند.

او می خواهد انسجام اتحادیه اروپا که در حال استحکام است، تضعیف کند.

وی که کشورش به تازگی ریاست دوره ای شش ماهه اتحادیه اروپا را برعهده گرفته، افزود: شما نمی توانید امنیت اتحادیه اروپا را بدون اروپایی ها متصور شوید.

  امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه هم بعد از او در یک کنفرانس خبری گفت که قصد دارد به زودی با پوتین در مورد موضوعاتی از جمله اوکراین گفت وگو کند، اما جزییاتی ارائه نکرد و نگفت چه زمانی این گفت وگو می تواند انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان: روسیه می خواهد در مسئله اوکراین اتحادیه اروپا را دور بزند

لودریان: روسیه می خواهد در مسئله اوکراین اتحادیه اروپا را دور بزند