مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 15:352022-01-07سياسي

مردم قم همواره پیشگام انقلاب اسلامی بوده اند


هرجا انقلاب اسلامی ایران نیاز به حمایت و پشتیبانی داشته، مردم شریف قم باغیرت و همت مضاعف پیشگام و طلایه دار بوده اند و در خط مقدم حرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه امروز قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام 19دی، اظهار کرد: مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی قم در طول 43 انقلاب اسلامی سال نشان دادند که بر سر آن عهد و پیمانشان با امام راحل و شهدای عزیز و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هستند.

معاون پارلمانی رییس جمهور بیان کرد: هرجا انقلاب اسلامی ایران نیاز به حمایت و پشتیبانی داشته، مردم شریف قم باغیرت و همت مضاعف پیشگام و طلایه دار بوده اند و در خط مقدم حرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت استان قم برای پیشرفت علمی توقع بیشتری می رود، افزود: باتوجه به وجود حوزه های علمیه و مراکز آموزشی و پژوهشی مثل موسسه امام خمینی (ره) و جامعه المصطفی (ص) توقع می رود اگر بحث از تحول در علوم انسانی می شود، اگر سخن از تحول بنیادی در نظام تعلیم و تربیت می شود، اگر حرف از اسلامی تر شدن دانشگاه ها می شود و اگر در فضای مجازی و رسانه شبهات و سوالات اعتقادی مطرح می شود، همه نگاه ها به سوی قم است که برنامه داشته باشد و پاسخگوی اینگونه مسائل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم قم همواره پیشگام انقلاب اسلامی بوده اند

مردم قم همواره پیشگام انقلاب اسلامی بوده اند