مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 15:302022-01-07سياسي

مادران شهدا ولی خدا را در دامان خود پرورش می دهند


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مادران شهدا انسان های تاریخ ساز بوده و ولی خدا را در دامان پاک خود پرورش و تحویل جامعه می دهند.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر جمعه، در همایش مادران قاسم پرور اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نمادی از همه شهدا بود، شهدایی که همگی اولیای خاص خداوند هستند.

وی حضرت زهرا (س) را الگوی مادران شهدا معرفی کرد و افزود: مادران شهدا ولی خدا را در دامان خود پرورش داده و تحویل جامعه می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: حضرت فاطمه (س) قبل از آنکه مادر شود و هنوز دختر خانه بود برای پدر بزرگوارش مادری می کرد و لقب ام ابیها به او داده شده است.

وی با بیان اینکه مفهوم مادر بودن با مادری کردن بسیار متفاوت است، افزود: مادری کردن مفهوم بسیار دقیق تر، مهم تر و ریشه دارتری نسبت به مادر بودن دارد.

گرزین ادامه داد: مادر بودن به معنای آن است که فرزندی را 9 ماه در وجودت پرورش بدهی و سختی ها و رنج های بزرگ کردن او را به جان بخری.

وی تصریح کرد: مادر بودن نزد خدا بسیار ارزشمند است، از زمان که جنین در شکم مادر شکل می گیرد، تمام ملائک آسمان برای او طلب آمرزش می کنند، هر روز بارداری هزار حسنه به او می دهند و هنگامی که درد زایمان به سراغ او می آید خداوند ثواب مجاهدین و شهدا را به او عطا می کند و این روایت عظمت فرزندآوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران شهدا ولی خدا را در دامان خود پرورش می دهند

مادران شهدا ولی خدا را در دامان خود پرورش می دهند