مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:352022-01-07سياسي

دشمن کانون خطر را یافته است؛ تضعیف جایگاه مرجعیت و روحانیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از حسن آباد فشافویه، حجت الاسلام والمسلمین میثم درگاهی امام جمعه حسن آباد ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به توهین روزنامه اطلاعات در 17 دی ماه سال 1356 به امام خمینی، گفت: مردم متدین و روحانیون قم به واسطه این توهین در مدرسه فیضیه قم تجمع و در 19 دی قیام کردند و این قیام پایه گذار آغاز براندازی نظام ستم شاهی شد.

  وی ادامه داد: زمانی که دارد که به کاخ شاه هم کشانده شد و این قرارداد ننگین لغو شد؛ میرزای شیرازی در این موقع یک جمله تاریخی گفتند.

  درگاهی افزود: میرزای شیرازی این چنین گفت گریه من به خاطر این است که دشمن تا به امروز نمی دانست چگونه باید به شیعه ضربه بزند اما امروز فهمید اگر بخواهد به شیعه ضربه بزند باید مرجعیت را بشکند؛ اگر مرجعیت شکسته شود و حرمتی برای مرجعیت نباشد دیگر شیعه ای نخواهد ماند .

  وی با بیان اینکه این ماجرا برای حدود دویست سال پیش است، بیان کرد: دشمن امروز با تمام قوا با به علم مرجعیت ضربه می زند، انقلاب دوباره شعله ور شد، به خاطر توهین به امام خمینی(ره) که یک مرجع شیعه بود.

امام جمعه حسن آباد فشافویه تصریح کرد: متاسفانه امروز در جامعه می بینیم که یک سری افراد در هر مجلسی می نشینند شروع می کنند به تمسخر و حرمت شکنی بعضی از علما و مراجع، لذا ما بایستی از گذشته درس بگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن کانون خطر را یافته است؛ تضعیف جایگاه مرجعیت و روحانیت

دشمن کانون خطر را یافته است؛ تضعیف جایگاه مرجعیت و روحانیت