مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:152022-01-07سياسي

آیت الله لایینی: مقصران تعطیلی واحدهای تولیدی باید مواخذه شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر لایینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران، اظهار کرد: انسان های مومن نزد خداوند محترم و عزیز بوده و در دنیا و آخرت در آسایش قرار دارند.

وی تصریح کرد: خداوند و فرشتگان برای رستگاری انسان کمک می کنند در مقابل شیطان تلاش دارد که انسان بدون دین و ایمان از دنیا سفر کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، خاطر نشان کرد: برای اینکه انسان رستگار از دنیا هجرت کند دعا عاقبت به خیری است، البته عده ای هستند که برای خودشان عاقبت به شهادتی می خواهند، البته شهادت اختیاری نیست اما دین و ایمان اختیاری است.

وی با اعلام اینکه امام علی(ع) افتخارش این بود که با دین رسول خدا از دنیا هجرت کرده است، گفت: امام حسین(ع) با آن عظمت با شهادت به ملاقات خدا رفته و خرسندی اش این بود که با ملت و دین رسول خدا از دنیا می رود.

امام جمعه ساری، اضافه کرد: انسان باید تلاش کند که هر وقت که به ملاقات خدا می رود با دین نزد خدا برود،برای عاقبت به خیری انسان باید مقدماتش را فراهم کند،فردی شهید می شود که شهید زندگی کند، افراد مسلمان از دنیا می روند به شرطی که مسلمان زندگی کنند.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در ایام رحلت آیت الله فرمودند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله لایینی: مقصران تعطیلی واحدهای تولیدی باید مواخذه شوند

آیت الله لایینی: مقصران تعطیلی واحدهای تولیدی باید مواخذه شوند