مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 13:052022-01-07اجتماعي

دولت دستگاه های راهسازی را در اختیار لامرد و مهر قرار دهد


به دلیل فقر دستگاه های راهسازی در این مناطق، دولت دستگاه های راهسازی را در اختیار لامرد و مهر قرار دهد تا سریعتر موانع و مشکلات پیش آمده از سیل را برطرف کنیم.

- ، سیدموسی موسوی در جلسه ستاد بحران مناطق جنوب کشور با حضور وزیر کشور در فرمانداری لامرد اظهار داشت: عمده مشکلات اساسی در این مناطق این است که زیرساخت ها قدیمی است و با کمترین بارش ها مشکلات عدیده ای به وجود می آید.

او گفت: جاده ها با مختصات راه های روستایی است و شهرداری های این مناطق به دلیل کمبود، یا نبود امکانات، در زمینه ماشین آلات و دستگاه های راهسازی فقیر هستند.

موسوی افزود: با بارش های سیل آسای اخیر در شهرستان لامرد و مهر، 366 پل در شهرستان لامرد و 173 پل در شهرستان مهر آسیب دیده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: خسارت چند صد میلیاردی در حوزه زیرساختی، کشاورزی و دامپروری به شهرستان های لامرد و مهر باید جبران شود که از وزیر کشور تقاضا دارم با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کند.

موسوی با بیان اینکه از دست تنگی دولت واقف هستیم و مجلس و دولت در کنار یکدیگر هستیم، عنوان کرد: از ماندهِ ماده 10 و 12 سازمان مدیریت بحران به این مناطق کمک خوبی شود.

موسوی افزود: ماده 58 که مرتبط به شهرداری ها است به شهرداری های زیر 50 هزار نفر کمک اساسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت دستگاه های راهسازی را در اختیار لامرد و مهر قرار دهد

دولت دستگاه های راهسازی را در اختیار لامرد و مهر قرار دهد