مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:552022-01-07سياسي

تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تأکید بر عدالت انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دومین سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان، - وزارت امور خارجه کشورمان درباره با سانحه سقوط هواپیمای اکراینی اعلام کرد: سازمان قضایی نیرو های مسلح و دادستانی نظامی تهران، تحقیقات کیفری لازم را با دقت و تأکید بر تحقق عدالت انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دومین سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان، اعلام کرد: سازمان قضایی نیرو های مسلح و دادستانی نظامی تهران وفق وظایف ذاتی و قانونی خود، تحقیقات کیفری لازم را با دقت و با تأکید بر تحقق عدالت انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: تاکنون چندین جلسه از دادگاه رسیدگی به متهمین این سانحه، با حضور خانواده های جانباختگان برگزار شده است.

همچنین در این بیانیه تأکید شده است: جمهوری اسلامی ایران همچنان آمادگی دارد تا با هر یک از کشور های مرتبط به صورت دوجانبه در خصوص اقدامات صورت گرفته براساس حُسن نیت، احترام به حاکمیت کشور ها و قوانین داخلی و تعهدات بین المللی دولت ها، براساس دستور کار موافقت شده، مذاکره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تأکید بر عدالت انجام شد

تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تأکید بر عدالت انجام شد