مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:302022-01-07سياسي

آمریکایی ها هرچه سریع تر از منطقه خارج شوند


با نفرتی که در بین مردم عراق به ویژه نیروهای مقاومت وجود دارد بهتر است که آمریکایی ها هرچه سریع تر بدون هیچ گونه بهانه ای نیروهای خود را از عراق خارج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به حضور پررنگ عراق ها در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس واقع در فرودگاه بغداد اظهار کرد: با نفرتی که در بین مردم عراق به ویژه نیروهای مقاومت وجود دارد بهتر است که آمریکایی ها هرچه سریع تر بدون هیچ گونه بهانه ای نیروهای خود را از عراق خارج کنند.

وی با اشاره به سالگرد عملیات کربلای 5 در دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان در این عملیات با عزم راسخ و توکل کامل به خداوند با روحیه شهادت طلبی و ایثار تمام وارد میدان شدند و بعثی ها با وجود همه حمایت ها و پشتیبانی هایی که غرب و شرق از آنها می کرد مغلوب رزمندگان ایران شدند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه شهدای گرانقدری در عملیات کربلای 5 تقدیم اسلام شدند، تصریح کرد: 10 درصد از تمامی هواپیمای بعثی در این عملیات منهدم و قطعنامه 598 نیز پس از آن در سازمان ملل تصویب شد، چراکه بعثی ها متحمل خسارت های بسیار سنگینی شده بودند و احتمال شکست کامل آنها وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها هرچه سریع تر از منطقه خارج شوند

آمریکایی ها هرچه سریع تر از منطقه خارج شوند