مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:302022-01-07سياسي

راه حل امام جمعه قم برای «مشکل ها و مفاسد»: راه اندازی اینترنت ملی


اسلام در حوزه شهرسازی و معماری قواعدی دارد که باید همراه با امور فنی و کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

- راه حل امام جمعه قم برای مشکل ها و مفاسد : راه اندازی اینترنت ملی اعرافی خاطرنشان کرد: اسلام در حوزه شهرسازی و معماری قواعدی دارد که باید همراه با امور فنی و کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه قم با اشاره به سالروز قیام 19 دی سال 56 مردم قم گفت: 19 دی در حقیقت یک مبدا و آغاز نورانی و مبارک بود، افتخار آن برای مردم شریف قم ثبت و ضبط شده است و باید از این راه صیانت و حفاظت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر اظهار داشت: 19 دی سرآغاز نهضت اسلامی بود و مردم، جوانان و طلبه های قم در سیاهی شب ستم شاهی سینه شب را شکافتند و با شجاعت و ایثار خود در برابر ظلم و ستم قد عَلم کردند و آن افتخار بزرگ را آفریدند.

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: امسال مراسم 19 دی با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به شکل مجازی برگزار خواهد شد، و اجتماع نیز در حرم حضرت معصومه می باشد و همه ما از سخنرانی و راهبری معظم له بهره مند خواهیم شد.

اعرافی در ادامه، تشییع شهیدان دفاع مقدس در تهران و قم و سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: از همه کسانی که برای زنده نگه داشتن نام شهدا تلاش می کنند، تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل امام جمعه قم برای «مشکل ها و مفاسد»: راه اندازی اینترنت ملی

راه حل امام جمعه قم برای «مشکل ها و مفاسد»: راه اندازی اینترنت ملی