مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:202022-01-07فرهنگي

افتتاحیه سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی برگزار شد


افتتاحیه سومین دوره جشنواره سراسری تئاترسردارآسمانی از حسینیه بیت الزهرا(س) کرمان تا مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- ایسنا/کرمان افتتاحیه سومین دوره جشنواره سراسری تئاترسردارآسمانی از حسینیه بیت الزهرا(س) کرمان تا مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا علیزاده ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان، بیان کرد: این جشنواره یکی از مهم ترین شاخص های فرهنگی و هنری در این زمینه محسوب می شود.

وی افزود: این جشنواره از اربعین شهادت سردار سلیمانی آغاز شد؛ دومین جشنواره در سال پیش برگزار شد و سومین آن از امروز در حال برگزاری است؛ خرسندیم که افتتاحیه این جشنواره در محلی برگزار می شود که عطر و بوی سردار را دارد.

علیزاده ادامه داد: سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در سه بخش تئاتر خیابانی، رادیونمایش و نمایشنامه نویسی برگزار می شود که در مجموع 246 اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده است.

وی توضیح داد: از 246 اثر ارسال شده به جشنواره، 135 اثر متعلق به بخش اصلی یعنی تئاتر خیابانی، 71 اثر متعلق به نمایشنامه نویسی و 40 اثر متعلق به بخش رادیو نمایش است.

علیزاده تصریح کرد: همه استان ها به نوعی در این جشنواره مشارکت داشتند اما استان های تهران، کرمان، گیلان و آذربایجان شرقی از بیشترین مشارکت برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی برگزار شد

افتتاحیه سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی برگزار شد