مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:152022-01-07سياسي

انتظار مردم برخورد انقلابی و قاطع با سر منشأهای فساد است


انتظار مردم برخورد انقلابی و قاطع با سر منشأهای فساد و آفتها و آسیب های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با اشاره به سالروز کشف حجاب 17 دی ماه 1314 گفت: مسئله حجاب از ضروری ترین مسئله اسلام است.

برای حفظ این ارزشها و عزت اسلام، جوانان زیادی دادیم شایسته نیست برخی با سو مدیریت، بی حیایی و سیاست های غلط، تضعیف بیت المال و حقوق های نامتعارف، زبان نجس دشمنان ملت ایران به ویژه ضدانقلاب خارج نشین را علیه نظام و انقلاب اسلامی درازتر کنند.

وی افزود: انتظار مردم شریف برخورد انقلابی و قاطع با سر منشأهای فساد و آفت ها و آسیب های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و مهمتر از همه اقتصادی است تا در کنار چهره رئوف و پر از مهر نظام از صلابت و قاطعیت آن نیز، حداقل در حوزه پیشگیری و بازدارندگی اثری متجلی شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: هرچند متأسفانه عملکرد بعضی از مسئولین و گرانی های افسارگسیخته و بازار نابسامان و آشفته و عدم مدیریت در بازار سرمایه و بورس ما را شرمنده مردم متدین و مؤمن کرده است اما از دولت انقلابی انتظار است که با تمام قوا و با یک مدیریت دقیق این نابسامانی و اقتصاد بیمار را مورد جراحی قرار داده و سلامت را به اقتصاد برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم برخورد انقلابی و قاطع با سر منشأهای فساد است

انتظار مردم برخورد انقلابی و قاطع با سر منشأهای فساد است