مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 12:152022-01-07سياسي

تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تأکید بر عدالت انجام شد


وزارت امور خارجه کشورمان درباره با سانحه سقوط هواپیمای اکراینی اعلام کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستانی نظامی تهران، تحقیقات کیفری لازم را با دقت و تأکید بر تحقق عدالت انجام داده است.

- ، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت دومین سالگرد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان، اعلام کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستانی نظامی تهران وفق وظایف ذاتی و قانونی خود، تحقیقات کیفری لازم را با دقت و با تأکید بر تحقق عدالت انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: تاکنون چندین جلسه از دادگاه رسیدگی به متهمین این سانحه، با حضور خانواده های جانباختگان برگزار شده است.

همچنین در این بیانیه تأکید شده است: جمهوری اسلامی ایران همچنان آمادگی دارد تا با هر یک از کشورهای مرتبط به صورت دوجانبه در خصوص اقدامات صورت گرفته براساس حُسن نیت، احترام به حاکمیت کشورها و قوانین داخلی و تعهدات بین المللی دولت ها، براساس دستور کار موافقت شده، مذاکره کند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده های معزز جانباختگان، لازم می داند موارد ذیل را به اطلاع عموم برساند: متعاقب وقوع سانحه، نهادهای مرتبط در جمهوری اسلامی ایران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تأکید بر عدالت انجام شد

تحقیقات کیفری سانحه هواپیمای اوکراینی با تأکید بر عدالت انجام شد