مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:452022-01-07سياسي

زندگی شهید سلیمانی صرف زمینه سازی برای ظهور شد


حیات با برکت شهید سلیمانی صرف زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت شد و تلاش کرد تا در راستای شاگردی امامین انقلاب، - انقلاب را در تحقق اهداف خود یاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه سطح عزاداری و عرض ارادت به آن حضرت باید از نظر کیفی هر سال متمایز از سال های گذشته باشد، اظهار کرد: باید به جایی برسیم که محتوای عزاداری و سخنرانی ها در این ایام از خطبه فدکیه باشد.

وی با بیان اینکه فرمایشات حضرت رسول و دیگر امامان از جمله حضرت علی در رابطه با حضرت فاطمه نیاز امروز جامعه ما است، افزود: امروز جامعه به محتوای غنی در رابطه با آن حضرت نیاز دارد و هیچ محتوایی غنی تر از فرمایشات ائمه در رابطه با آن حضرت نیست.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی از وی به عنوان سردار مقاومت، عزت و آزادگی یاد کرده و افزود: او حق بزرگی بر گردن کشورهای مستضعف و مسلمان دارد و نمی توان زحمات او را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز مکتب امام و انقلاب بود، تصریح کرد: تلاش برای نجات عراق و سوریه از ناامنی و دشمنی مستکبرین و زالوصفتان داعشی، سعودی و صهیونیستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهید سلیمانی صرف زمینه سازی برای ظهور شد

زندگی شهید سلیمانی صرف زمینه سازی برای ظهور شد