مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:202022-01-07سياسي

حفظ اسلام و انقلاب یک تکلیف شرعی است


امام جمعه یزد با اشاره به خدعه های دشمن برای ناامیدسازی مردم نسبت به انقلاب اسلامی، حفظ اسلام و انقلاب را یک وظیفه شرعی و تکلیف انقلابی خواند.

- آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالگرد شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، به ویژگی های عبادات صدیقه کبری(سلام الله علیها) اشاره و اظهار کرد: باید فرزندان خود را به عبادت زهرایی تشویق و ترغیب کنیم تا از فریب دشمنان که این روزها از طریق فضای مجازی شدت گرفته است، در امان بمانند.

وی ایمان، بصیرت و اقدام را سه واژه ی مهم در حفظ انقلاب خواند و گفت: انقلاب با زحمات و خون های پاک ریخته شده شکل گرفته است لذا باید از آن حفاظت کنیم.

وی به حادثه 19 دی سال 1356 در قم اشاره و عنوان کرد: مردم قم در این تاریخ برای حمایت از ولایت خود یکپارچه به میدان آمدند که بیانگر ایمان، بصیرت و اقدام به موقع آنان بود.

ناصری به تداوم این حرکت مردم قم توسط مردم تبریز و سپس یزدی ها در چهلم شهدای تبریز اشاره و بیان کرد: دشمنان در تلاش برای کمرنگ کردن بصیرت و آگاهی مردم نسبت به انقلاب اسلامی با دروغ پراکنی و القاء ناامیدی هستند.

وی با یادآوری سختی ها و توطئه های فراوان دشمن علیه انقلاب و نظام طی چهار دهه گذشته، تاکید کرد: دشمن پس از شکست و ناامیدی در جنگ نظامی، سعی در ورود از مبادی جدیدی برای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اسلام و انقلاب یک تکلیف شرعی است

حفظ اسلام و انقلاب یک تکلیف شرعی است