مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:552022-01-07سياسي

برخی از نمایندگان نباید دائما استیضاح وزرا را مطرح کنند


امام جمعه اهواز با بیان اینکه برخی از نمایندگان نباید دائما استیضاح فلان وزیر را مطرح کنند، گفت: از نمایندگان ملت می خواهم یک سال به این دولت مهلت بدهند و هر روز مساله استیضاح را به رخ رییس جمهور نکشند.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با بیان اینکه برخی از نمایندگان نباید دائما استیضاح فلان وزیر را مطرح کنند، گفت: از نمایندگان ملت می خواهم یک سال به این دولت مهلت بدهند و هر روز مساله استیضاح را به رخ رییس جمهور نکشند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (17 دی ماه) با تاکید بر تقوای الهی اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی یکی از موراد محقق شدن تقوی الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تمدن نوین اسلامی از مهم ترین اهداف انبیای الهی است و نظام انقلاب اسلامی نیز رسیدن به این هدف را در سرلوحه خود قرار داده است؛ حضرت آقا رسیدن به تمدن توین اسلامی را به دو بخش ابزاری و متنی تقسیم کرده است.

ابزار رسیدن به این هدف علم و بخش متنی آن به سبک زندگی اسلامی مربوط می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه برنامه زندگی باید در چارچوب و با نگاه دینی باشد، گفت: اگر به یک کشتی که مبداء آن نور است اما به سمت تاریکی حرکت می کند، سوار شویم حتی اگر عمل خوبی انجام شود، پایان مسیر به تاریکی منتهی می شود بنابراین باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از نمایندگان نباید دائما استیضاح وزرا را مطرح کنند

برخی از نمایندگان نباید دائما استیضاح وزرا را مطرح کنند