مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:352022-01-07سياسي

حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان مسلمان برای مقابله با استکبار است


سپهبد حاج قاسم سلیمانی جان خود را در راه عزت اسلام فدا کرد و این شهید والامقام برای همیشه تاریخ الگوی ضد استکباری برای مسلمانان منطقه است.

- ، ماموستا معروف خالدی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش اظهار کرد: این سردار رشید اسلام چندین دهه از عمر خویش را وقف عزت اسلام و مسلمین کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی با مدیریت و فرماندهی برگرفته از مکتب رسول الله (ص) در برابر دشمنان اسلام و گروه های تکفیری و مزدوران ایستادگی کرد و جان، مال و آبروی میلیون زن و مرد مسلمان را از گزند دشمنان مصون داشت.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: مردم منطقه هیچگاه رشادت ها و مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و از این مجاهد بزرگ به عنوان الگویی همیشگی برای مقابله با استکبار الگو خواهند گرفت.

ماموستا خالدی افزود: امنیت و آسایش کنونی جامعه ما مرهون رشادت ها و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی است و قدردان این بزرگواران هستیم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه های این هفته از نمازگزاران سنندجی خواست که نیکی در حق والدین و مبحث صله ارحام را همواره مدنظر داشته باشند.

ماموستا خالدی افزود: اسلام دین رحمت و مهربانی است و هر فردی که خود را مسلمان و پیرو این آیین متعالی می داند باید رأفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان مسلمان برای مقابله با استکبار است

حاج قاسم سلیمانی الگوی جوانان مسلمان برای مقابله با استکبار است