مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:302022-01-07اجتماعي

گزارشی از لو رفتن سوالات امتحان نهایی نداشته ایم


رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که گزارشاتی مبنی بر افشای سوالات امتحان نهایی نداشته ایم، نحوه برخورد با متخلفان امتحانات را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خسرو ساکی در این باره اظهار کرد: در سنوات اخیر با استفاده از روش ارسال الکترونیکی سوالات رمز شده به حوزه های اجرا؛ تا زمان ارسال رمز و بازگشایی و تکثیر سوالات، دسترسی به آن امکان پذیر نیست و تاکنون نیز سند معتبر یا گزارشی از طرف هیچیک از مراجع نظارتی و کانال های تلگرامی مبنی بر اینکه حتی یک دقیقه قبل از شروع امتحان، سوالات افشا شده باشد، وجود ندارد.

وی افزود: اما در مواردی در حین برگزاری امتحان، تعداد انگشت شماری از دانش آموزان با استفاده از گوشی همراه و… که به صورت غیرقانونی با خود به جلسه امتحان می برند، تصویر سوالات را در فضای مجازی انتشار می دهند یا پس از چند دقیقه از شروع امتحان پاسخنامه خود را تحویل و از جلسه خارج می شوند و تصویر سوالات را برای گردانندگان کانال های تلگرامی ارسال می کنند که این تصاویر مورد سوءاستفاده برای عملیات روانی و کلاهبرداری از دانش آموزانی که برای امتحان آماده نیستند قرار می گیرد.

ساکی با بیان اینکه بدیهی است این اقدام به معنی لو رفتن سوالات نیست، چون در زمانی اتفاق می افتد که دانش آموزان در جلسه امتحان حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از لو رفتن سوالات امتحان نهایی نداشته ایم

گزارشی از لو رفتن سوالات امتحان نهایی نداشته ایم