مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 10:002022-01-07سياسي

تشریخ مسائل طرح شده در جلسه نمایندگان فارس و اصفهان


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک با مدیران و نمایندگان استان اصفهان گفت: در این نشست در خصوص موضوع انتقال آب از خلیج فارس به استان های فارس و اصفهان و راهبردهای مشترک بحث و تبادل نظر شد.

- ابراهیم عزیزی جمعه 17 دی در این رابطه به خبرنگاران گفت: با توجه به پروژه های خط انتقال آب از خلیج فارس، نشست مشترکی با مدیران استان اصفهان در این شهر برگزار شد که طی آن برای همکاری مشترک برای ایجاد این خط مابین فارس و اصفهان، تصمیماتی اتخاذ شد.

او با بیان اینکه فارس و استان های همجوار می توانند پروژه های مشترک را به کمک یکدیگر به سرانجام برسانند، افزود: در این جلسه مزایای خط انتقال آب از دریا به فارس و از فارس به اصفهان از مسیر کریدور آزادراه شیراز اصفهان مطرح و قرار شد ظرف مدت یک ماه آینده مدیران و مسئولان شرکت های انتقال آب و مدیران استانی جلساتی را برای پیگیری این مزایا برگزار کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بتوانیم ظرفیت های فارس و اصفهان را به صورت مشترک پای کار بیاوریم، در هزینه های خط انتقال آب صرفه جویی بسیار بالایی خواهد شد ضمن اینکه پروژه نیز زودتر به سرانجام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریخ مسائل طرح شده در جلسه نمایندگان فارس و اصفهان

تشریخ مسائل طرح شده در جلسه نمایندگان فارس و اصفهان