مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 08:202022-01-07سياسي

تخلیه آب باران از 80 درصد خانه های کُنارک/دشتیاری در انتظار دستِ یاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پس از دستور آیت الله رییسی به هیات دولت مبنی بر رسیدگی فوری به سیل زدگان، شاهد ارسال کمک های امدادی به مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان هستیم اما باتوجه به حجم آبگرفتگی کُنارک این شهر ظاهرا بیشتر در کانون نگاه ها .

- آب باران با همت نیرو های امدادی و جهادی از 80 درصد خانه هایی که به واسطه بارش شدید در شهر بندری کُنارک دچار آبگرفتگی شده بودند تخلیه شده است، اما کمی آنطرف تر اهالی روستا های شهرستان دشتیاری همچنان درگیر تبعات ناشی از سیل هستند و به کمک رسانی نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پس از دستور آیت الله رییسی به هیات دولت مبنی بر رسیدگی فوری به سیل زدگان، شاهد ارسال کمک های امدادی به مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان هستیم اما باتوجه به حجم آبگرفتگی کُنارک این شهر ظاهرا بیشتر در کانون نگاه ها قرار گرفته درحالی که سایر مناطق این استان همچون دشتیاری هم درگیر سیل هستند.

بنا بر اعلام مسوولان طی روزهای اخیر چندین فروند هواپیما و ده ها دستگاه تریلی و کامیون حامل کمک های امدادی وارد شهرستان کُنارک در جنوب سیستان و بلوچستان شده است.

از آنجا که این شهر بندری به واسطه ارتفاع کمی که نسبت به سایر شهرهای ساحلی حوزه سواحل مکُران دارد و شدت بارندگی ها نیز در این شهر بیشتر از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه آب باران از 80 درصد خانه های کُنارک/دشتیاری در انتظار دستِ یاری

تخلیه آب باران از 80 درصد خانه های کُنارک/دشتیاری در انتظار دستِ یاری