مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 06:252022-01-07دانش

نیاز به عزم جدی برای ارائه پژوهش های بنیادی و محصول محور


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم تقدیر از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری بیان کرد: عزم ملی و همکاری جمعی برای انجام پژوهش های بنیادی و محصول محور ضروری است.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم تقدیر از برگزیدگان حوزه پژوهش و فناوری بیان کرد: عزم ملی و همکاری جمعی برای انجام پژوهش های بنیادی و محصول محور ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده این دانشگاه عنوان کرد: با توجه به نقش پژوهش در سرنوشت کشور، ضروری است تا به این حوزه بیشتر توجه شود.

وی با بیان این نکته که مقاله مقدمه پژوهش است، افزود: باید دانشگاه علوم پزشکی ایران به سمت دانشگاه های نسل نو در راستای رفع نیازهای جامعه حرکت کند و با عزم جدی و همکاری همگانی برای ارائه پژوهش های بنیادی و محصول محور تلاش شود.

دکتر پازوکی همکاری همفکری و همکاری همه جانبه را عامل اصلی موفقیت دانست و ادامه داد: با بسیج همگانی در سطح کشور، رکورد بیش از یک میلیون و 600 هزار دوز واکسن در روز ثبت شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تامین مسکن اعضای هیئت علمی جوان در دستور کار قرار دارد و امید است با همکاری بنیاد مسکن، بتوانیم شهرک دانشگاه علوم پزشکی ایران را ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به عزم جدی برای ارائه پژوهش های بنیادی و محصول محور

نیاز به عزم جدی برای ارائه پژوهش های بنیادی و محصول محور